Bir Paris Hilton'umuz Eksikti

Hava alanında yumruk yumruğa, mikrofon kafaya, kamera miğdeye bir kavga. Kameremanlar ve magazin muhabirleri birbirine girmiş. Kavganın tam ortasında bir adam. bunları ayırmaya çalışan bir kaç güvenlik görevlisi. Hadiseyi canlı canlı stüdyoya bildiren ve bu arda üzerine doğru gelen kavgadan kaçmaya çalıan bir muhabir.
Ve kavgayı soğuk kanlılıkla izleyen leopar desenli şapkanın altındaki bir çift göz.
Velhasılı kelam -uzun lafın kısası deniyor-, Hilton Türkiye'ye geldi. ..
Başımız göğe erdi mi diye kontrol ettim, ermemiş.
Bu ülkede laiklik tehlikede değil. Türbanlılar üniversite kapısından kovulmuyor. İşten çıkartmalar yok, ekonomi gün be gün batmıyor, aksini söyleyeni döverim. Kalemimle...
Bu ülkenin ne satılan toprağı ne de batan itibarı var.
En son ne olmuştu, hangi büyük siyasi ya da sosyal problemde bu kadar ilgi alaka, hırs, kavga ve tantana gördük.
Yani en azından bu kadar sahici...
Ben bilmiyorum, biliyorum diyeni de hatun kişinin içinde olduğu jüriye havale ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder