Senden Vazgeçmek. . .

Yıllar geçmiş, yıllar unutmuş kendi izlerini
Yıllar uyutmuş kandırmış seni ve kendini.
Ben unutmadım kanmadım, vazgeçmedim.
Hatıraları silmedim asla, dün gibi hatırlarım.
Hafızamda flu bir resim solgun son bakışın.
Lakin sözlerin hala çınlar kulaklarımda.

Sevda içinde kıymetli bir yeri varsa aşkın
Ben sevdadan aşkımı ayıkladım ve sakladım.
Bu yüzden zihnimde dolaşır durur ayak izlerin
Bu yüzden sadece senin için çarpar yüreğim.

Sen vazgeç başkası sansın avunduğumu
Senden vazgeçmek doğramaktır umudu
Vazgeçmek ölülerin duasının başı ve sonu.
Ölsem şimdi vazgeçerim, unuturum aramam.
Bir bakışta beni öldüren ve yaşatan gözlerini.

Yalnızlık, acılar, hasret; yani sana ait her şeyim.
Sen kadar benim, sen kadar yara, sen kadar derin.
Bu yüzden güftesiz şarkıları lime lime doğrarım.
Bu yüzden döner gelir gamzelerinde sabahlarım.

Girne 10.10.10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder