Kaptandan Samimiyet Testisi Pardon Testi

Biri kendi kumunda oynarken boncuk buldu anlaşılan. Ama o boncuk başkasının boncuğu.. Neber.:))
Bakin, simdi 1' den 10' a kadar sayacağım ve herkes buraya bakacak.. 1..2. 10 .. sen de baktın sen de baktııın ahaa sen de baktın...
Şimdi sevgili miçolar size soruyorum. Samimimi misiniz: “Eveeeet.” “Dürüst müsünüz” “Eveeeet” “Siz de saolun.”
Kendin çal kendin kopyala, kendin yapıştır, kendin taklit E.T. kendin kendi teknede Titanik pozu ver.
Pazar ola, uyan da balığa gidelim, olmazsa Kuşadası’nda balık restaurantta yeriz, sonra birbirimize bağırılırız.

“Kaptanınız konuşuyor, sevgili miçolar, nerde ulan benim mikrofonum”
“Yastık altında kaptaaaan”
“Höö, sen kaptanınla ne bicim konuşuyon bakiim.”
“Kaptan, açılalım okyanusa şu mihenk taşını bi çıkaralım be kaptan, enn objektifinden…”
“Sevgili miço, kumbara boş, bi dolsun onu yapacağız, sabret uleeen samimi ol”
“Kaptaaaan! Ufukta bi solda sıfır var, ne ayak?”
“Salçalı ekmektir o miçocuğum salçalı ekmek”
“Kaptaaan! Rot ve Bayar ayarlarını yaptım hazırız”
“Kelimeleri kullanırken kullanıcı hatası yapma uleeen”
“Kaptaaan’ Objektif’lik nedir?
“At gözlüklerinin sadece atlara yakışmasıdır evladım”
“Kaptaaan! Acıktım, salçalı ekmek var mıydı?”
“Ekmek bulamıyorsan frambuazlı pasta ye samimiyetsiz miço…”

2 yorum:

  1. Hilmiiiiiiii

    Biliosun sen :))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. Al Hilmi, bu sana da cok iyi yakisir...hediyem olsun.


    -kendi basindaki hunisini alir, masanin üzerine birakir gider-


    ;-))

    YanıtlaSil